Reklamacje i zwroty

Reklamacje – procedura reklamacji towaru.


Chcemy, aby ten proces był przede wszystkim realizowany szybko i sprawnie. Reklamacje produktów na które gwarancji udziela Salonova realizowane są niezwłocznie. Tam gdzie gwarantem jest inny producent lub jego przedstawiciel Salonova występuje w imieniu Klienta i stara się ten proces maksymalnie skrócić i przyspieszyć.

    1. Towary oferowane w sklepie internetowym Salonova.pl są objęte gwarancją zgodnie z deklaracją producenta.
    2. W razie stwierdzenia wady produktu należy go odesłać na adres naszego Serwisu: Salonova Serwis Reklamacja
      ul. Julianowska 59a 05-500 Piaseczno
      wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym i dowodem zakupu (paragon, faktura).Salonova wie, kiedy Klient zakupił u nas dany towar, ale takim dowodem sprzedaży musimy posługiwać się przed producentem/gwarantem który od nas tego wymaga.
    3. W ciągu maksymalnie 14 dni od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego Sklep ustosunkuje się do przesłanego zgłoszenia.
    4. Produkt wadliwy odsyłany jest do producenta, który jako gwarant decyduje o zasadności roszczeń.

Jeżeli producent uzna roszczenie reklamacyjne, uszkodzony produkt niezwłocznie wymieniany jest na nowy lub zwracana jest jego cena łącznie z kosztami wysyłki.

 

UWAGA!
Elementy podlegające zużywaniu jak ostrza, baterie, filtry nie podlegają gwarancji.
Zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producentów sprzętu ustawienie ostrzy maszynek, trymerów i golarek to czynność obsługowa i leży po stronie Użytkownika. Nie możemy przyjąć jako reklamację na wadę towaru niewyregulowanych odpowiednio ostrzy. Klient profesjonalny(fryzjer, Barber) posiada należytą wiedzę obsługową sprzętów fryzjerskich.
W razie wątpliwości służymy pomocą instruktażową.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (U. 2014 poz. 827) kupujący ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14. dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy. Klient powinien zwrócić towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Ponadto w składzie ilościowym i jakościowym takim jak otrzymał, z wyłączeniem zdania drugiego. Zakupiony towar powinien zostać odesłany wraz z wszelkimi elementami składowymi tj. dołączonymi częściami, instrukcjami, akcesoriami oraz oryginalnym opakowaniem, nawet jeśli zostało ono uszkodzone w ramach wykonywania czynności zwykłego zarządu.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. T.j gdy produkt był używany i w tej formie nie nadaje się do dalszej sprzedaży jako nowy wtedy nabywca ponosi koszt przywrócenia produktu do stanu pierwotnego- pełnowartościowego w.g wyceny sprzedawcy.

W przypadku chęci skorzystania z ww. prawa towar należy odesłać na własny koszt na adres: LOEB ul.Julianowska 59a 05-500 Piaseczno wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz numerem konta na jaki sklep Salonova ma zwrócić należność. Po dokonaniu niezbędnej weryfikacji ww. warunków sklep dokonuje w ciągu 7 dni zwrotu ceny towaru.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Formularz zwrotu udostępniany jest na życzenie klienta.

Sklep może wstrzymać się ze zwrotem należności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. 

Powyższe prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej na odległość i ma zastosowanie wyłącznie przy sprzedaży osobom fizycznym, które dokonują zakupów nie związanych z zawodową działalnością gospodarczą czy zawodową.

do góry
Realizacja: Fusion Marketing | oprogramowanie: Shoper
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium