1. Postanowienia Ogólne
Właścicielem sklepu internetowego Salonova.pl jest:
LOEB Paweł Hankiewicz
Julianowska 59a
05-500 Piaseczno
Telefon: (+48) 668 885 962
REGON: 141958343
NIP: 1231148973
Firma LOEB prowadzi działalność wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 1231148973.
2. Ceny Produktów
Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
3. Zamówienia
Zamówienia można składać:
poprzez sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.salonova.pl
telefonicznie pod numerem (+48) 668 885 962
mailowo: sklep@salonova.pl
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów poprzez sklep internetowy jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.
Wypełnienie formularza i złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją obowiązku zakupy zamówionych przedmiotów. Sklep może dochodzić roszczenia zapłaty zamówionego towaru oraz kosztów dostawy.
Na życzenie Klienta firma LOEB wystawia fakturę. Faktura jest dołączana do przesyłki.
Dane do faktury( minimum numer NIP) należy dostarczyć przed wystawieniem paragonu.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Realizacja zamówień trwa 1-3 dni roboczych od otrzymania płatności
4. Przesyłka i Płatności
Wysyłka krajowa
Koszt przesyłki pokrywa Klient, chyba że warunki umowy stanowią inaczej.
Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz wymiaru zamówionego towaru. Sklep ma prawo weryfikować i modyfikować cenę dostawy o czym musi poinformować nabywcę.
Istnieje możliwość wyboru rodzaju zapłaty za zamówiony towar:
Płatność przelewem
Klient dokonuje płatności przelewem na konto bankowe firmy LOEB po zweryfikowaniu zamówienia przez pracownika firmy.
Numer konta na jaki należy dokonywać płatności to:
Loeb Paweł Hankiewicz
Julianowska 59a
05-500 Piaseczno
mBank: 88 1140 2004 0000 3802 7956 6549
Płatność za pobraniem - gotówka przy odbiorze
Klient dokonuje płatności podczas odbioru towaru u kuriera. W przypadku większych zamówień, firma LOEB może zażądać zaliczki w wysokości minimum 30% wartości zamówionego towaru.
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
"Płatności Shoper (bezpieczeństwo płatności online zapewnia Autopay - www.autopay.pl)"
5.Zwroty I Reklamacje
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (U. 2014 poz. 827) kupujący ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14. dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy. Klient powinien zwrócić towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Ponadto w składzie ilościowym i jakościowym takim jak otrzymał, z wyłączeniem zdania drugiego. Zakupiony towar powinien zostać odesłany wraz z wszelkimi elementami składowymi tj. dołączonymi częściami, instrukcjami, akcesoriami oraz oryginalnym opakowaniem, nawet jeśli zostało ono uszkodzone w ramach wykonywania czynności zwykłego zarządu.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. T.j gdy produkt był używany i w tej formie nie nadaje się do dalszej sprzedaży jako nowy wtedy nabywca ponosi koszt przywrócenia produktu do stanu pierwotnego- pełnowartościowego w.g wyceny sprzedawcy.
W przypadku chęci skorzystania z ww. prawa towar należy odesłać na własny koszt na adres: LOEB ul.Julianowska 59a 05-500 Piaseczno wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz numerem konta na jaki sklep Salonova ma zwrócić należność. Po dokonaniu niezbędnej weryfikacji ww. warunków sklep dokonuje w ciągu 7 dni zwrotu ceny towaru.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Formularz zwrotu udostępniany jest na życzenie klienta.
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem należności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Powyższe prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej na odległość i ma zastosowanie wyłącznie przy sprzedaży osobom fizycznym, które dokonują zakupów nie związanych z zawodową działalnością gospodarczą czy zawodową.
W momencie odbioru przesyłki Kupujący powinien w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego. Sprawdzenie zawartości możliwe jest dopiero po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia przesyłki, a w przypadku paczki za pobraniem po uiszczeniu zapłaty za towar kurierowi. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, należy w obecności kuriera sporządzić w dwóch egzemplarzach protokół szkody. Jeden z nich powinien zostać u Klienta. Druk właściwy do tego celu powinien posiadać kurier, w przeciwnym razie należy odręcznie spisać oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania, gdzie zawarte będą również: data oraz podpisy Kupującego i kuriera. Protokół szkody jest ważnym dowodem w procesie reklamacji, jednakże nie jest on elementem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Reklamacje
Towary oferowane w sklepie internetowym salonova.pl są objęte 2-letnią gwarancją lub zgodnie z deklaracją producenta.
W razie stwierdzenia wady produktu należy go odesłać na adres sklepu wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. W celu realizacji uprawnień z gwarancji uprawniony z gwarancji jest zobowiązany dostarczyć towar do siedziby GWARANTA lub do autoryzowanego serwisu wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Koszty dostarczenia towaru nabytego w ramach prowadzenia działalności gospodarczej ponosi uprawniony z gwarancji.
W ciągu 14 dni od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego sklep ustosunkuje się do niego pisemnie.
Produkt wadliwy odsyłany jest do producenta, który jako gwarant decyduje o zasadności roszczeń.
Jeżeli producent uzna roszczenie reklamacyjne, uszkodzony produkt niezwłocznie wymieniany jest na nowy lub zwracana jest jego cena łącznie z kosztami wysyłki.
Pracownicy sklepu salonova.pl dokładają wszelkich starań, aby zgłoszenia reklamacyjne były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, a zasadne roszczenia spełnione w możliwie najkrótszym terminie.
Rękojmia
Towary oferowane w sklepie internetowym salonova.pl są objęte 2-letnią rękojmią.
6. Polityka Prywatności
Składając zamówienie w sklepie salonova.pl Kupujący zgadza się na przechowywanie swoich danych osobowych i ich przetwarzanie w celu realizacji złożonego zamówienia, ewentualnej reklamacji lub wymiany towaru.
Kupujący uprawniony jest do wglądu do swoich danych osobowych, dokonywać ich edycji lub zażądać zaprzestania ich wykorzystywania i ich usunięcia.
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (z późn. zm.) przechowywane dane nie będą przekazywane przez sklep innym podmiotom w żadnej formie z wyjątkiem sytuacji niezbędnych do prawidłowej realizacji złożonego zamówienia, wymiany lub roszczenia gwarancyjnego oraz sytuacjach, kiedy towar wysyłany jest bezpośrednio od producenta do Kupującego z pominięciem sklepu salonova.pl.
7. Pozostałe Informacje
Pracownicy firmy LOEB dokładają wszelkich starań, aby informacje zamieszczone w sklepie internetowy salonova.pl były rzetelne i sprawdzone.
Produkty oferowane w sklepie salonova.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i legalnie wprowadzone na polski rynek. Jeżeli oferowany produkt był używany (np. egzemplarz z targów lub wystawy), jest to wyszczególnione w opisie.
Towary oferowane w sklepie internetowym salonova.pl są objęte gwarancją producenta.
Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.
Kwestie nieuregulowane w zasadach użytkowania sklepu salonova.pl regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.