Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Proraso jest marką pielęgnacyjną należącą do włoskiej firmy Ludovico Martelli srl. Marka ta obejmuje artykuły fryzjerskie dla mężczyzn oraz pachnące produkty do golenia i składa się z pięciu różnych linii produktów przeznaczonych dla ogółu społeczeństwa oraz linii "Pro" przeznaczonej dla profesjonalnych fryzjerów, która zawiera trzy warianty. Krem przed goleniem Proraso jest produkowany od 1948 roku.

Marka Proraso obejmuje pięć głównych linii produktowych, z których cztery są wprowadzane na rynek międzynarodowy.

  • Produkty z linii "Green", sprzedawane w zielonych opakowaniach i przeznaczone do ogólnego użytku. Linia ta jest pachnąca głównie olejkiem eukaliptusowym i mentolem i jest pierwszą wprowadzoną linią produktów. Zawiera krem do golenia, mydło do golenia, krem do golenia, szampon do brody, balsam do brody, olejek do brody, piankę do golenia, balsam po goleniu i balsam po goleniu.
  • Produkty z linii "White", sprzedawane w białych opakowaniach i przeznaczone dla wrażliwej skóry, zawierające zieloną herbatę i ekstrakty z owsa. Linia ta jest aromatyzowana limonką i jabłkiem. Nie posiada odpowiednika balsamu po goleniu.
  • Produkty z linii "Red", wprowadzane na rynek w czerwonych opakowaniach i przeznaczone do zmiękczania grubszych włosów, zawierające masło shea. Linia ta jest aromatyzowana drewnem sandałowym. Nie posiada odpowiednika balsamu po goleniu.
  • Produkty z linii "Niebieski", sprzedawane w niebieskich opakowaniach i przeznaczone do nawilżania, zawierające witaminę E i wyciąg z aloesu. Linia ta jest pachnąca piżmem i "bursztynem". Linia niebieska zawiera tylko krem do golenia, piankę do golenia i balsam po goleniu.
  • Produkty z linii "Yellow", sprzedawane w żółtych opakowaniach, przeznaczone do ścisłego golenia i nawilżania, zawierające masło kakaowe i masło shea. Linia ta pachnie wanilią i zawiera tylko jeden produkt - pianę do golenia. Linia ta nie jest sprzedawana poza granicami Włoch.

Istnieje również linia "Single Blade", która zawiera trzy warianty skierowane do profesjonalistów. Linia ta oferuje znacznie bardziej złożone zapachy w produktach.

  • Produkty z linii "Drewno i przyprawy" są sprzedawane w żółtych opakowaniach. Linia ta jest pachnąca kminkiem, safronem, cedrem i drewnem sandałowym. Zawiera krem do golenia, balsam po goleniu, wodę kolońską, szampon do brody, balsam do brody, olej do brody, wosk do wąsachów i gorący olej do pielęgnacji brody.
  • Produkty z linii "Azur Lime" są sprzedawane w ciemnoniebieskich opakowaniach. Linia ta pachnie lipą, miętą, lasem, jagodami jałowca, piżmem i paczulą. Zawiera krem do golenia, balsam po goleniu, wodę kolońską, szampon do brody, balsam do brody i olejek do brody.
  • Produkty z linii "Cypress & Vetyver" są sprzedawane w ciemnozielonych opakowaniach. Linia ta pachnie cyprysem, bergamotą, wetiwerią, drewnem cedrowym i bursztynem. Zawiera krem do golenia, balsam po goleniu, wodę kolońską, szampon do brody, balsam zarostowy i olejek zarostowy.

W skład marki wchodzi również szczotka do golenia i metaliczna parowniczka po goleniu wśród innych akcesoriów dla profesjonalnych fryzjerów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl