Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu
  • 1 Postanowienia Ogólne

Właścicielem sklepu internetowego Salonova.pl jest:

LOEB Paweł Hankiewicz
ul. Julianowska 59a 
05-500 Piaseczno
Telefon: (+48) 668 885 962
REGON: 141958343 
NIP: 1231148973

Firma LOEB prowadzi działalność wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 1231148973.

  • 2 Ceny Produktów

Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  • 3 Zamówienia
  1. Zamówienia można składać:
    • poprzez sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.salonova.pl
    • telefonicznie pod numerem (+48) 668 885 962
    • mailowo: sklep@salonova.pl
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów poprzez sklep internetowy jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.
  3. Na życzenie Klienta firma LOEB wystawia fakturę. Faktura jest dołączana do przesyłki.
  • 4 Przesyłka I Płatności
  1. Wysyłka krajowa
    • Koszt przesyłki pokrywa Klient, chyba że warunki umowy stanowią inaczej.
    • Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz wymiaru zamówionego towaru.
    • Istnieje możliwość wyboru rodzaju zapłaty za zamówiony towar:

Płatność przelewem

Klient dokonuje płatności przelewem na konto bankowe firmy LOEB po zweryfikowaniu zamówienia przez pracownika firmy.

Numer konta na jaki należy dokonywać płatności to:
Loeb Paweł Hankiewicz
ul. Julianowska 59a
05-500 Piaseczno
M Bank: 62 1140 2004 0000 3102 7521 5455

 

Płatność za pobraniem - gotówka przy odbiorze

Klient dokonuje płatności podczas odbioru towaru u kuriera. W przypadku większych zamówień, firma LOEB może zażądać zaliczki w wysokości minimum 30% wartości zamówionego towaru.

Płatność poprzez serwis PayU

Klient po złożeniu zamówienia zostaje przekierowany na specjalną stronę, gdzie finalizuje swoje zamówienie z wykorzystaniem ww. serwisu.

  • 5 Zwroty I Reklamacje
  1. Zwroty
    • Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (U. 2014 poz. 827) kupujący ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14. dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy. Klient powinien zwrócić towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Ponadto w składzie ilościowym i jakościowym takim jak otrzymał, z wyłączeniem zdania drugiego. Zakupiony towar powinien zostać odesłany wraz z wszelkimi elementami składowymi tj. dołączonymi częściami, instrukcjami, akcesoriami oraz oryginalnym opakowaniem, nawet jeśli zostało ono uszkodzone w ramach wykonywania czynności zwykłego zarządu.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W przypadku chęci skorzystania z ww. prawa towar należy odesłać na własny koszt na adres: LOEB ul.Julianowska 59a 05-500 Piaseczno wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz numerem konta na jaki sklep Salonova ma zwrócić należność. Po dokonaniu niezbędnej weryfikacji ww. warunków sklep dokonuje w ciągu 7 dni zwrotu całej zapłaconej przez Klienta kwoty, w tym kosztów dostarczenia do niego towaru. Zwrot należności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Zwrot należności nastąpi bez ponoszenia jakichkolwiek opłat przez Kupującego. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Formularz zwrotu udostępniany jest na życzenie klienta.  
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem należności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Powyższe prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej na odległość i ma zastosowanie wyłącznie przy sprzedaży osobom fizycznym, które dokonują zakupów nie związanych z zawodową działalnością gospodarczą czy zawodową.

  • W momencie odbioru przesyłki Kupujący powinien w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego. Sprawdzenie zawartości możliwe jest dopiero po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia przesyłki, a w przypadku paczki za pobraniem po uiszczeniu zapłaty za towar kurierowi. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, należy w obecności kuriera sporządzić w dwóch egzemplarzach protokół szkody. Jeden z nich powinien zostać u Klienta. Druk właściwy do tego celu powinien posiadać kurier, w przeciwnym razie należy odręcznie spisać oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania, gdzie zawarte będą również: data oraz podpisy Kupującego i kuriera. Protokół szkody jest ważnym dowodem w procesie reklamacji, jednakże nie jest on elementem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji.
  1. Reklamacje
    • Towary oferowane w sklepie internetowym salonova.pl są objęte 2-letnią gwarancją lub zgodnie z deklaracją ich 
    • W razie stwierdzenia wady produktu należy go odesłać na adres sklepu wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym.
    • W ciągu 14 dni od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego sklep ustosunkuje się do niego pisemnie.
    • Produkt wadliwy odsyłany jest do producenta, który jako gwarant decyduje o zasadności roszczeń.
    • Jeżeli producent uzna roszczenie reklamacyjne, uszkodzony produkt niezwłocznie wymieniany jest na nowy lub zwracana jest jego cena łącznie z kosztami wysyłki.
    • Pracownicy sklepu salonova.pl dokładają wszelkich starań, aby zgłoszenia reklamacyjne były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, a zasadne roszczenia spełnione w możliwie najkrótszym terminie.
    • 6 Polityka Prywatności
  2. Składając zamówienie w sklepie salonova.pl Kupujący zgadza się na przechowywanie swoich danych osobowych i ich przetwarzanie w celu realizacji złożonego zamówienia, ewentualnej reklamacji lub wymiany towaru.
  3. Kupujący uprawniony jest do wglądu do swoich danych osobowych, dokonywać ich edycji lub zażądać zaprzestania ich wykorzystywania i ich usunięcia.
  4. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (z późn. zm.) przechowywane dane nie będą przekazywane przez sklep innym podmiotom w żadnej formie z wyjątkiem sytuacji niezbędnych do prawidłowej realizacji złożonego zamówienia, wymiany lub roszczenia gwarancyjnego oraz sytuacjach, kiedy towar wysyłany jest bezpośrednio od producenta do Kupującego z pominięciem sklepu salonova.pl.
  • 7 Pozostałe Informacje
  1. Pracownicy firmy LOEB dokładają wszelkich starań, aby informacje zamieszczone w sklepie internetowy salonova.pl były rzetelne i sprawdzone.
  2. Produkty oferowane w sklepie salonova.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i legalnie wprowadzone na polski rynek. Jeżeli oferowany produkt był używany (np. egzemplarz z targów lub wystawy), jest to wyszczególnione w opisie.
  3. Towary oferowane w sklepie internetowym salonova.pl są objęte gwarancją producenta.
  4. Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
  5. Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.
  6. Kwestie nieuregulowane w zasadach użytkowania sklepu salonova.pl regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl